Marketing usług księgowych i finansowych EEK-ERD-SM>MUKIF
Specyficzna terminologia z zakresu marketingu dedykowana specjalistycznym usługom rynkowym
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/2022-L: | W cyklu 2023/2024-L: |
Efekty kształcenia
K_W04 + 1 + Ma zaawansowaną wiedzę na temat głównych tendencji rozwojowych współczesnego świata, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług finansowych w kontekście działań marketingowych,K_U01 + 2 + Potrafi formułować hipotezy dotyczące marketingowego funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku usług księgowych i finansowych, gospodarki rynkowej oraz potrafi dobierać źródła i informacje niezbędne do tworzenia strategii marketingowych,K_K02 + 3 + Poprzez zdobycie wiedzy ekonomicznej, w tym aspektów marketingu finansowego i księgowego jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy i inicjowania działań na rzecz interesu podmiotu księgowego lub finansowego oraz otoczenia
Kryteria oceniania
ćwiczenia Kolokwium, PEU: 1,2 podst oc: Podstawą oceny jest znajomość terminologii objętej treściami kształcenia kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny Prezentacja, PEU: 3 podst oc: Podstawą oceny jest prezentacja studenta. kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 55 - 64 % Dostateczny ,ćwiczenia Kolokwium, PEU: 1,2 podst oc: Podstawą oceny jest znajomość terminologii objętej treściami kształcenia kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny Prezentacja, PEU: 3 podst oc: Podstawą oceny jest prezentacja studenta. kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 55 - 64 % Dostateczny
Literatura
• W. Grzegorczyk, Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer, Warszawa 2013 (i nowsza 2018) • H. Mruk, B. Pilarczyk, H. Szulce, Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005 (nowsza 2008) • R. Milic-Czerniak (red.), Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania, Difin 2019
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: