Warsztaty specjalizacyjne ZEK-ZSP-SL>WAYSE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_ELE_U29 + 1 + Student potrafi ocenić przydatność podstawowych metod i narzędzi służących do rozwiązywania prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, typowym dla elektrotechniki oraz wybrać i zastosować właściwe metody i narzędzia.,K_ELE_U15 + 2 + Student potrafi zaprojektować, wykonać, uruchomić i przetestować prosty układ elektryczny lub elektroniczny, przy użyciu właściwych metod, technik i narzędzi.,K_ELE_SAiE_W04 + 3 + Student ma uporządkowaną wiedzę niezbędną do wykonania określonych zadań inżynierskich praktycznych, teoretycznych i symulacyjnych.,K_ELE_U26 + 5 + Student potrafi dostrzegać aspekty pozatechniczne przy wykonywaniu i analizie działania prostych zadań inżynierskich, w tym środowiskowe, ekonomiczne i prawne. ,K_ELE_K02 + 4 + Student ma świadomość ważności i zrozumienie uwarunkowań etycznych, związanych z automatyzacją i robotyzacją. Ma świadomość konieczności edukacji społeczeństwa w związku z rozwojem automatyzacji procesów przemysłowych (wpływ na zatrudnienie), konieczności oszczędzania energii i konieczności ciągłej edukacji technicznej.
Literatura
1. Kostro J.:Elementy, urządzenia i układy automatyki, WSiP, Warszawa 2007 2. Dębowski A.: Automatyka. Technika regulacji., WNT, 2012 3. Czasopismo Elektronika praktyczna. Międzynarodowy magazyn elektroników konstruktorów, Wydawnictwo AVT, numery bieżące i archiwalne.4. Literatura z przedmiotów kierunkowych i specjalizacyjnych, stosownie do zadania. 5. Miesięcznik: Pomiary Automatyka Kontrola.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: