Wychowanie fizyczne II WRM-SL>WFII
Celem kształcenia jest:1. Zapoznać studentów z zasadami kształtowania sprawności fizycznej z zastosowaniem wybranych form aktywności ruchowej. 2. Promowanie zdrowego stylu życia.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-L: | W cyklu 2020/2021-L: | W cyklu 2021/2022-L: | W cyklu 2023/2024-L: |
Efekty kształcenia
wprowadź + B.W42. + sposoby zwiększania sprawności fizycznej,wprowadź + B.U2. + rozpoznawać sytuacje, które wymagają konsultacji z przedstawicielem innego zawodu medycznego lub koordynatorem medycznym,STANDARD + K.K1. + posiada świadomość korzystania z różnych form aktywności fizycznej w celu zdrowego stylu życia, poprawienia sprawności i wyglądu własnej sylwetki
Kryteria oceniania
ćwiczenia Obserwacja/opinia, PEU: B.W42.,B.U2.,K.K1. podst oc: Podstawą oceny jest przedłużona obserwacja kryt_zal: 5,0 Bardzo dobre opanowanie całokształtu wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w PEU, powiązane ze zdolnością do ich wartościowania oraz umiejętnością wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych oraz przygotowania materiałów możliwych do zastosowania w praktyce społecznej 4,5 Dobre opanowanie całokształtu wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w PEU, umiejętność wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych w przedmiotowym zakresie, oraz przygotowania materiałów możliwych do zastosowania w praktyce resocjalizacyjnej 4,0 Dobre opanowanie większości wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w PEU, umiejętność wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych z tego zakresu 3,5 Wiedza, umiejętności i kompetencje opisane w PEU opanowane na dostatecznym poziomie, umiejętność wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych z tego zakresu 3,0 Wiedza, umiejętności i kompetencje opisane w EK opanowane w podstawowym zakresie, wybiórcza umiejętność wskazania możliwości aplikacyjnych w przedmiotowym zakresie oceny: 92 - 100 % Bardzo dobry 84 - 91 % Dobry plus 76 - 83 % Dobry 68 - 75 % Dostateczny plus 56 - 67 % Dostateczny Sprawdzian umiejętności, PEU: B.W42.,B.U2. podst oc: Sprawdzian umiejętności praktycznych kryt_zal: 5,0 Bardzo dobre opanowanie całokształtu wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w PEU, powiązane ze zdolnością do ich wartościowania oraz umiejętnością wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych oraz przygotowania materiałów możliwych do zastosowania w praktyce społecznej 4,5 Dobre opanowanie całokształtu wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w PEU, umiejętność wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych w przedmiotowym zakresie, oraz przygotowania materiałów możliwych do zastosowania w praktyce resocjalizacyjnej 4,0 Dobre opanowanie większości wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w PEU, umiejętność wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych z tego zakresu 3,5 Wiedza, umiejętności i kompetencje opisane w PEU opanowane na dostatecznym poziomie, umiejętność wskazania i omówienia możliwości aplikacyjnych z tego zakresu 3,0 Wiedza, umiejętności i kompetencje opisane w EK opanowane w podstawowym zakresie, wybiórcza umiejętność wskazania możliwości aplikacyjnych w przedmiotowym zakresie oceny: 92 - 100 % Bardzo dobry 84 - 91 % Dobry plus 76 - 83 % Dobry 68 - 75 % Dostateczny plus 56 - 67 % Dostateczny
Literatura
1. T. MASZCZYK.: Metodyka wychowania fizycznego. Wydawnictwo AWF Warszawa, 2004. 2. Rekreacja ruchowa w teorii i praktyce / red. Kubińska Zofia ; red. Bergier Barbara. - Biała Podlaska : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2005. *Literatura dostępna w Bibliotece Uczelnianej 1. M.NAPIERAŁA.: Zbiór zabaw i gier ruchowych. Wydawnictwo Uczelniane AB, Bydgoszcz 2001. *Literatura dostępna w Bibliotece Uczelnianej
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: