Język angielski sprofilowany zawodowo I PPI-SM>JASZI
Celem przedmiotu jest rozwijanie kompetencji w zakresie języka obcego zawodowego.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019/2020-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: | W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2020/2021-Z: | W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: |
Efekty kształcenia
A.U21. + 1 + porozumiewać się w języku angielskim na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Kształcenia Językowego.,A.K5. + 2 + ponoszenia odpowiedzialności za realizowane świadczenia zdrowotne,
Kryteria oceniania
ćwiczenia Prace samokształceniowe studentów, PEU: 1 podst oc: Podstawą oceny są prace samokształceniowe studentów. kryt_zal: Praca samokształceniowa podlega ocenie w skali 0-10 pkt. Oceniana jest poprawność leksykalno-gramatyczna oraz rzeczowość pracy oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 51 - 64 % Dostateczny Sprawdzian umiejętności, PEU: 1,2 podst oc: Podstawą oceny są umiejętności zaprezentowane przez studenta. kryt_zal: Odpowiedź studenta podlega ocenie w skali 0-10 pkt. Oceniana jest rzeczowość wypowiedzi, wymowa oraz poprawne zastosowanie struktur leksykalno-gramatycznych. oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 51 - 64 % Dostateczny
Literatura
E.DONESCH-JEŻO: English for Nurses, WPL, Kraków 2002. M.FOLEY: My Grammar Lab Intermediate, Pearson, Londyn 2012. Materiały dostarcza wykładowca.V.ALLUM, Cambridge English for Nursing, CUP, Cambridge 2010. J.CIECIERSKA, English for Medicine, PZWL, Warszawa 2013. R. MURPHY: Grammar in Use, CUP, Cambridge 2013. Materiały własne wykładowcy. Materiały dostarcza wykładowca.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: