Marketing i badania rynku EEK-EZP-NL>MGINB
Przedmiot obejmuję terminologię objaśniającą istotę marketingu, wraz z jego instrumentami. Podczas zajęć objaśniane są treści dotyczące istoty badań rynku i sposobów ich wykorzystywania.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2020/2021-Z: | W cyklu 2021/2022-Z: | W cyklu 2019/2020-Z: |
Efekty kształcenia
K1P_W30 + 1 + Charakteryzuje relacje między MSP i instytucjami rynku wskazując na szczególną rolę komunikacji.,K1P_U32 + 2 + Analizuje zjawiska i procesy w sektorze MSP w skali mikro-mezo- i makroekonomicznej.,K1P_K20 + 3 + Posiada umiejętność komunikacji społecznej i interpersonalnej. Potrafi komunikować się ustnie i pisemnie w tym z użyciem j. angielskiego w biznesie.,K1P_K20 + 4 + Pracuje i współpracuje z innymi ludźmi zgodnie z zasadami szacunku i tolerancji dla zróżnicowanych społeczeństw.
Kryteria oceniania
ćwiczenia Kolokwium, PEU: 2 podst oc: Podstawą oceny jest weryfikacja osiągniętych efektów zawartych w treściach programowych kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny Prezentacja, PEU: 3 podst oc: Podstawą oceny jest weryfikacja osiągniętych efektów zawartych w treściach programowych kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny ,projekt Prezentacja, PEU: 3,4 podst oc: Podstawą oceny jest weryfikacja osiągniętych efektów zawartych w treściach programowych kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny ,ćwiczenia Kolokwium, PEU: 1,2 podst oc: Podstawą oceny jest znajomość terminologii objętej treściami kształcenia kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny Prezentacja, PEU: 3 podst oc: Podstawą oceny jest prezentacja studenta. kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny ,projekt Prezentacja, PEU: 3,4 podst oc: Podstawą oceny jest prezentacja studenta. kryt_zal: oceny: 95 - 100 % Bardzo dobry 85 - 94 % Dobry plus 75 - 84 % Dobry 65 - 74 % Dostateczny plus 60 - 64 % Dostateczny
Literatura
W. Grzegorczyk, Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer, Warszawa 2013 (i nowsza 2018) H. Mruk, B. Pilarczyk, H. Szulce, Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005 (nowsza 2008) R. Milic-Czerniak (red.), Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania, Difin 2019 1. Marketing and advertising / Magdalena Warżała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak. - Polska : Supermemo World, cop. 2008. 2. Marketing i public relations w małej firmie : opracuj strategię marketingową, wykorzystaj do reklamy różne media, zadbaj o swoich klientów / Moi Ali ; [tł. Tomasz Rzychoń]. - Gliwice : Helion, cop. 2005. 3. Marketing międzynarodowy : wybrane zagadnienia / Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012. 4. Marketing terytorialny w rozwoju miast i regionów / red. Piotr Lityński. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2009.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: